always and forever.

Det är helt sjukt hur ensam jag har kännt mig idag, utan mål och mening.
Hur tomt det kan bli när man inte har en människa vid sin sin sida som så länge alltid funnits där.
Att alltid somna till någon annans andetag och berörning, för att senare vakna precis lika trygg vid hans sida.
Det är så tomt, så konstigt..så annorlunda.
Man vänjer sig jag vet... Jag vet att jag kan leva utan honom, det är sånna vi är vi människor
vi är överlevare.
I just miss him so damn much, my love.
Always and forever.

Jag är tacksam för mina vänner, de tar hand om mig.
Tack Sanna det hade varit en riktigt jobbig kväll och sömnlös natt utan dig i dag.
Så lite gör så mycket.
Jag är jätte bra på att verka glad, speciellt när jag träffar mina vänner för då är jag faktiskt glad.
Det är på kvällen när ensamheten kryper sig på mig.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0