Malin min ängel.

Kath, I'm not spoiled I deserve all my stuff. säger:

Ursh...va ja saknar honom...

Malin säger:

Vet du, jag tycker att det är bra att du känner som du gör och mår som du mår. För äntligen Kattiz har du träffat nån som du verkligen älskar och va glad för det. Ta åt dig den känslan och tänk vad lycklig du är. För han känner garanterat lika dant.


Alla borde ha en Malin, En Malin kan man ringa när man vill på dygnet och man känner sig ALDRIG dum på något sätt och hon har desutom alltid någonting smart att säga och hon förstår en och även om hon mot alla odds inte skulle förstå så aggerar hon precis som om hon förstod.
Men kan ringa henne vart man än är i Världen t.ex. Australien.

Tack Malin för att du är min Malin, Jag hoppas med hela mitt hjärta att jag verkligen uppskattar dig och är du är en god människa i alla vinklar och att du skimmrar i många färger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0