Dagens outfit, Älska mina knasiga tights!

image461
image462

Jag har fått min mens! Detta måste firas! Inga bäbisar här inte, Inte en enda bulle i ungnen och jag är så lycklig, minst lika lycklig som ja kommer vara när det är en bulle i ungnen när jag vill att det ska finnas en bulle i ungnen!
Visst blir man orolig när mensen inte kommer när den ska komma!?
Sam blir alltid lika glad när jag får den också (NOT), jag blir ett monster och jag är så stolt att han klarar av att leva med mig varje månad när monstret börjar formas! (se bild).

Love from a verry happy hippo!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hur är vädret hos dig? Här reganr det för fullt!

2008-01-09 @ 12:39:18
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0