What to wear!?

Jag kan inte fatta det!?
Jag har börjat tänka på vad jag ska ha på mig när ja flyger över till min Kärlek.
Man vill ju att han ska tänka WOW that's my girl!
Vi har inte sätts nu på tre veckor och jag klättrar på väggarna, har myror i brallan och börjar nästan bli irriterad mellan varven av saknad.
I love him, and Love hurts, missing you hurts and I love to love you so!
Fuck you allihopa!

Det ska bli så skönt att hålla om, bli omhållen, kyssa, känna, smaka, skratta, busa, leka!
Saknad is driving me crazy, I need som sexytime with my lover, noone but my lover.
Han är det bästa som finns, aldrig har någon varit bättre på att få mig att må som en prinsessa!

Hur som helst vad ska ja ha på mig?
Jag ska ju ändå flyga så de blir ju inte gala dressen precis.
Men ja tänker ju inte heller sätta på mig min söta mjukisdress.
What to do what to wear?
Jag kommer säkert börja tjura också så mascaran kommer ligga så där fint i facet.

Jag har i alla fall tänkt typ cheep monday jeans och kanske min as läckra rock t-shirt som var ett rea fynd från Gina trico och västen över? Hatt kanske? Beror på how the hair day is gonna turn up.
Kanska ja ska köra på rea fynd t-shirten från Zara med text som lyder Bad at being Good.
 
like this!?

Ja så måste jag ju mellanlanda i Köpenhamn också, kommer ja kunna hålla mig borta från shopping?
probably not!

Vad köpte kath under sin Gran Canaria resa:
Kate moss parfym som förövrigt är jaaavla nice.
T-shirten på bilden
Ett annat linne från Zara me stor döskalletryck och öppen rygg, Lovely bar den nästan varje dag där nere. Stort och skönt är de.
Ja och en skön rocker väska från Zaras också, de hade sjukt mycket fina väskor att ja kunnde lägga mig ner och dö.
Cigg offcourse, obvious mina slim och ett paket me mangosmak och olika färger! (tänkte att de kanske skulle pigga upp syrran lite).
Sprit, tell me about it ! Köpte wirre till papi och perfym till Mami som heter Alien, hon har tjatat sååå om den och de var värt varje öre att se henne le så stort.
En svart bling bling klocka.
Calvin Clain kallingar och halsband to my lover.
och Skor! Höll på att glömma skorna !t dos pars ett par klackisar som e gråaktiga och öppen tå me nått spänne på, var tok nära att köpa grymaste blåa färgen men brudarna röstade ner mig och ja föll för trycket, men HEY ja har ju inga i den här färgen? och de passade ju så fint till mitt döskalle linne ;)
Sen köpte ja ett par röda flats me rosett på tårna. såååå sköna i skinn!

Väskan och döskalle linnet på bild.




Love kathrine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0