Valentines!

Alls hjärtans dag i morgon och vilken tur jag har att Sam är på jobbet just idag så ja kan glida ner på byn och hitta någonting till honom.
Så många människor gillar inte Alla hjärtans dag, but I do.
Vi är alldeles för dåliga på att uppskatta varandra i den här världen så vi behöver dessa dagar, synd bara att det även skapar en del ångest hos folk.
Jag tänker inte bara på min lover på alla hjärtans dag jag tänker på alla människor omkring mig och som har plats i mitt hjärta och tanken räknas!
Tanken räknas och med den kommer man långt, jag har väldigt ont om pengar just nu, så det är knappast så folk förväntar sig saker, men sakerna är ju inte grejjen. det är tanken.

Så send folket en tanke och jag lovar att ni kommer locka fram ett leende hos dem för att det inte förväntade sig det!

Mer KÄRLEK åt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0