Tappert försök.

Mitt huvud dunkar och jag börjar få lite panik över vad jag ska göra för att få bort det!
Jag tänkte: ahh I need to drink more water!
Så ja hettsade ut till köket tog ett stort glas med vatten och satte igång att klunka!
Näää ingenting hände, Ja tog mitt glas och fyllde upp dem med lite svartvinbärssaft från Robinssons och letade mig igenom kylskåp och hyllor.
Nja det finns ju faktiskt en del att äta om man orkar bry sig eller om man är sugen på det som finns.
Jag känner mig inte attraherad av någonting så ja tog en påse chrisps (Chips) Walkers cheddar cheese och gick tillbaka hit till sängen.

Satte mig här och surfade lite till sista smulan av chrispsen då ja fick en halv sekunds panik, JAG HAR SMÄLLT I MIG HELA PÅSEN!
För att den andra halvan av sekunden innse att det är en liten påse, haha de gör ju bara små påsar i det här landet. *pustar ut*
Så vad jag smällt i mig var 25g och alltså inte så farligt, fast de tar ju slut så snabbt och man får ju dåligt samvete om man äter två. Kanske saknar jag det stora påsarna som hemma då man kunde äta typ halva chisppåsen och fortfarande va tok nöjd för att man inte åt upp hela!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0