Pick n Mix with the Candy King!

Va fan!
Nu börjar jag ju bli irriterad! Jag har försökt skriva i den här bög bloggen tre ggr nu!
Men ja råkar fucka up det hela tiden och nu sist var det mitt eget fel också och de gör mig ännu mer arg, råkade stänga ner hela sidan.
Grrraaaggrroo *gör massa monster ljud*

anyway what I wanted to say was:
Thanks to Rachel for hanging with me today, she is a lovely girl and it just shine through and she make you shine too!
You will never bored alround her, love you girl! And thanks agen for everything. ;)

Vi hittade ett ställe idag som har Pix n Mix också helt Lovely!
Candy King, allas våran älskade Karamell Kungen!
Tyvärr har de ju såklart inte samma sortiment, så inget salt laktris här inte :(
Men ack så glad jag blev i alla fall! Så glad att min tunga vill döda mig pga alla sour candys *tihi busigt*
Stackars Sam fick inte många bitar heller så som ja gluffsa i mig!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0