Ögonfransförlängning!

anaeli-novalash2.jpg
Jag och Lindsay gjorde ju ögonfransförläning när vi var i Thailnad och betalade ju en strunt summa för att få det
gjort.
Jag skulle lätt göra om det! Speciellt för de pengarna, tyvärr kommer jag inte ihåg hur mycket jag betalade nu.
Resultatet blev jätte bra och jag var hel nöjd, så skönt att slippa måla dem varje dag.
Tyvärr hade Lindsay problem i början och vi var båda väldigt oroliga vad som hade gått fel!
De slutade inte rinna från hennes öga och hon kände stort obehag men det gick över efter ett tag vilket var väldigt skönt, man vet ju inte om man kan lite på att göra det hos Thailändarna, men det gick som sagt fint fint till slut.
I wanna go back to Thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0