bla bla bla..

Haha killarna lyssnar på Mange schmidt - Jag talar ut och diggar skiten tungt,
det har dock ingenaning om vad han sjunger, de är såå söta.

Igår hängde vid med Paul, Chelsie and Anton, hade lite förfest i lägenheten för att sedan fortsätta på puben runt hörnet som vi förövrigt ska titta närmare på matväg cuz they had som nice billiga erbjudanden.
Men sen gick vi i alla fall hem igen och fortsatte tills vi deckade.
Skönt gäng, Paret Paul n Chelsie kanske kommer flytta in här med oss, vilket ja tror kommer work out fine.
Om inte annat så blir de billigare sen får vi väl se hur länge de funkar, de är trots allt lite yngre men ja tor de kan va räddningen för min nyfunde vän.
England skiljer sig på många vis från Sverige, vi har lite bättre standard om man säger så.

Hur som helst har grabbarna dragit iväg nu för att leka me sina cyklar lite, skönt att ha tomt hus faktiskt.
Snart kommer Chelsie dock och hon ska visa mig runt lite och köpa hårfärg!
Fy jag ser hämsk ut jag har en helt blond utväxt och jätte mörkt hår annars....hur ska ja färga dock?
Tillbaka till helt mörkt? Jobbigt att färga hela tiden..
Hmm...

Aja se ya!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha tnkx ;D

2008-02-10 @ 15:46:43
URL: http://sandraliksom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0