You saved me from yesterday!

Jag hittade en gammla skiva när ja började plocka lite i mitt underbara ''flickrum'',
man har ju inte hängt här på ett tag.
Jag hittade i alla fall The slaves som jag totalt glömt bort, första låten som spelades var såklart
Bye bye little monkey!
Haha, minnen går straigh back to deras spelning på Spybar som jag tvingade Mats att följa med på.
Ingen av oss hade aldrig hör dem då.
Och eftersom ja fick biljetter från resturangmässan, av en snubbe som stod och dela ut Jack Daniels.
Förstod jag ju direkt att det var meningen att han skulle med, eftersom Mats är Jacks största fan.
Vi båda föll för the slaves charm och udda karaktär.
Oj de e länge sedan nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0