erkännande.

Ursh va irriterad jag kan bli på folk.
Eller på mitt kära underbara ex, varför ska killar bli så töntiga när man gör slut?
Alltså den här gången tog det ju i alla fall slut på ett bra sätt, jag gjorde inte någonting dumt eller bort mig på något sätt.

Det klart det är jobbigt när det tar slut, det gör ont för alla parter.

Men kan man inte försöka släppa taget?

Mitt ex är lite psyko ingenting vi behöver sticka under stolen med.
Han lider av svår och väldigt djupt rotad svartsjuka, han helt ärligt talat behöver hjälp.
Detta var det inte jag som kom på först, eftersom man gärna blir lite blind som kär flickvänn.
Några av hans fritidsintressen är misstankar, bråka och gärna sloss.

Han smsar mig fortfarande.
Ena stunden är det vanligt -Hej hur mår du sms medans det någon timme senare
är ett aggresivt påhopp.
Får väldigt mycket skit på facebook och ja känner att det verkligen tynger mitt hjärta.
Det är klart jag bryr mig och hur mycket jag en försöker förklara mig (för det är det jag gör, alltid alltid även om jag aldrig gjort nått fel) så skiter han i vad jag säger.
Det enda jag kan tänka på då är hur lycklig jag borde vara och är mellan varven att jag sitter här,
jag lever här i Sverige nu och inte där med honom.
Hur stod jag ut?

Det enda man tänker på är hur man kan låta någon få en att känna sig så likgiltig.
När man alltid har läst och hört så mycket om folk i dåliga förhållanden och hur jag alltid tänkte att jag
aldrig någonsin skulle låta någon trycka ner mig.
Fast svaret är igentligen ganska enkelt, - Kärleken.
Jag har fortfarande en del vänner i England som har pojkvänner som är väldigt aggresiva på
ett helt annat sätt än här i Sverige.
Jag vet inte om det bara är en slump eller om Engelskmänn verkligen har problem.
Om du frågade Katrhine för ca två år sedan, då hade hon skrattat åt dig.
Den Kathrine hade gått efter första slaget och troletvis innan det ens kom.
För tänker man efter så kunde jag nog se det komma.
Och endå trotts alla dessa tecken flyttade jag med honom till England i hopp om att allt skulle bli bättre.

Min första allvarliga uppenbarelse var på Nyår, då med mina vänner runt om kring bestämde jag mig.
This is over.
Men jag blev övertalad av den charmiga killen som han absolut kunde vara när han la den sidan till.
Han är en bra kille innerst inne, det är ju bara tyvärr någonting den här killen lider av och behöver hjälp för.

Ursh, hur blev de så här?

Aja nu fick ja de sagt i alla fall, det som inte så många vet men som många förstod.

Love

Kommentarer
Postat av: Maria

sv: Ja dem kan nog lika varandra lite granna.

2008-08-04 @ 19:05:50
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Roxanna

Tack för din röst :) Jo men jag förstår att det kan vara lite svårt att rösta på såna här bilder ibland. Det beror ju helt på vart man har just den outfiten och så vidare. Men men :)

2008-08-04 @ 19:15:59
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0