stabilitet

Är det så att vi lite flummiga tjejer vänder oss till lite stabilare killar?
Min älskade Malin brukar säga att jag och Carolina Gynning har en hel del likheter i vårat sätt att vara,
lite som a brother from another mother effekt.
(inte för att ja höll med alls) Men eftersom jag verkligen gillar henne gör det inte mig någonting.

I alla fall det jag skulle komma fram till är att jag läste en artilkel om henne här om dagen,
och då berättar hon om hennes nya kille och hur bra de kompliterar varandra för att hon är rörig och han är pedantisk
och ordningsam.
Ja!? Är det inte lite så?
Att vi som är lite ''flummiga'' lite ute i det lösa,  the lost souls behöver den där fasta handen?
Det tror jag nog faktiskt.

Mitt ex tex kan lätt uppfattas som en stadig kille, men sen kan ju skenet bedra, eller så kan man ju
vara sådär halv stabil också antar jag.
Funkade gjorde det inte i alla fall.

Sen ex innan det är ju alla stabila eller lixom mer än mig i alla fall?
Lite mer lungna, tänka innan man talar kind of guy.

Och nu då?
Mitt 'midnight snack' så att säga är en väldigt stabil kille.
Alltså, hmm hur ska man förklara?
Ja de är inget fel alls, det är ju tvärtom jätte bra och jag tror att en stabil person och en... en ostabil? person
faktiskt kan komplitera varandra väldigt bra i det långa loppet också, precis som gynning upplever nu.

Det är så det ska vara alltså, en stabil kille.
Ja då blir ju mamma glad också, haha.

Jag träffade en kille ett tag som vi kan kalla för S.
Han är en väldigt lung kille, alltså en sjukt lungn kille.
En sån kille som jag personligen ville slå till på käften ibland för att han skulle ''vakna''.
Men min mamma älskade honom, inte igentligen för att han hade sin ''framtid'' löst för sig eller någonting sådant.
Bara det faktum att han var så lung och kunde ''ta ner mig på jorden''.
Ja du S det gick inte så bra för dig att klippa mina vingar, fast det gjorde det ju inte för någon av dem i å för sig.
Stabil var han också, bokstavligt talat en stor kille, som en stor mjukis björn och hur sexig är det då?
Allvarligt talat?
Nej du S du måste nog kanske hitta en tjej som är någonstans inbetween ''galen och stabil''.

Sen är mammas nästa grej att jag nog måste ha en kille som är lite händig.
För att jag är så himmla ohändig eller vad syftar hon på?

Haha aja.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Julia

alla tjejer älskar smink!

NU KOMMER DU tänka "Nej inte en sådant där gratis smink kommentar igen"

Och nej, inte riktigt, jag har gott om smink hemma. Så varje smink grej eller liknande jag tjänar ihop i mitt namn TÄVLAR jag ut på bloggen.

För att ha större chans att vinna skriv ditt användarnamn i mina kommentarer när du har anmält dig.

Vem vet du kanske är den lyckliga vinnaren inom en kort tid!

http://jsomijulia.blogg.se/2008/august/jag-lottar-ut-sminket.html

2008-08-11 @ 10:11:47
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: anne

Din mamma verkar då ha funderingar kring dina val av pojkvänner.. :)



Att leva med en pedant är inte att rekommendera, det slår så lätt överbord och blir sjukligt (min erfarenhet)..

2008-08-11 @ 11:04:46
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0