shopping


http://blogg.aftonbladet.se/blog.php?blog=22226&p=1
(bilden är tagen från sofies snapshots)

Jag skulle möta upp mitt ''midnigh snack''  (som jag inte kan kalla honom längre uppenbarligen
eftersom vi nu ses även på dagtid) på stan för att hjälpa honom med en
present (inte för att jag hjälpte till alls) och kolla på Jeans.
Han hittade en present och jag hittade inga Jeans, okej ja kanske inte överansträngde mig men
jag tittade lite i alla fall och prövade ett par.
Jag blev ju bara sugen på att ligga, ursh va snygg han är!

Hur som helst köpte jag en sån där spets body som Sofie från sofies mode har från
Lindex för 99 kr.
Den är riktigt läcker, men nu frågar jag mig själv hur ofta jag kommer använda den?
För riktigt lika modig som henne är jag ju kanske inte (kan bero på att ja inte har kroppen).
Men jag kommer nog på nått.

Sen köpte jag den här scarfen också, 99 kr från lindex den med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0