filmkväll!


Ja den här regniga dagen finns de ju inte så mycket annat att göra, så det fick bli 27 Dresses.
En söt flick-film som var seg startad men som tillslut kom igång en aning.
Helt okey och slog ihjäl någon timme.

Annars i dag var jag hos ögonläkaren, en väldigt speciell man som tog mig på axeln ca 10 ggr.
Ögondropparna svider som fan men ska tydligen vara nödvändiga för att utvidga pupillen.
Jag har fortfarande ärr bildning i ögat sen ja drog med mig hornhinnan (en annan historia) och när ja tog kort på ögat i England behövde jag inte ta dropparna just för den anledningen.
Han sa att dropparna bara skulle göra onödigt ont och att man igentligen inte behöver de på unga människor.(där se du Mats jag är fortfarande ung!)
Tack Svenska läkare för att du gav mig dem för det va jätte skönt!
Sen gick man runt på stan halvblind och såg påtänd ut med as stora pupiller!
Sofie fick leka ledhund.

Trevlig dag tillsammans med den lilla tösen, tusen tack!

Love

Kommentarer
Postat av: Sofie

trevligt hade vi ja! (var ju tvungen att säga nåt)

love

2008-08-05 @ 22:29:32
Postat av: LieMie svarar

tack så mycket! jo jag utövar poledance sedan ett tag tillbaka nu. Jätte kul är det så är du intresserad rekomenderar jag dig verkligen att ta chansen! =)

Ha en bra kväll! Mvh LieMie

2008-08-05 @ 23:46:07
URL: http://liemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0