En sak man kan göra..

 Är att på en kompis födelsedag eller dyrlikt be andra kompisar som inte känner
denna skönhet att skicka sms, Men inte vilka sms som helst
utan sms som kommer får den här personen i fråga att tro att hon ligger
ute med en ''profil'' på internet.
Som en kontaktannons eller under ''knullkontakt,se''.

Ett exempel på sms kan vara.
Hey sexy!
Riktigt heta bilder på dig på sidan,
lust att ses någon kväll?
(sen har ju många av våra vänner livligare fantasi än så, och en del ganska grov, vilket gör
de hela lite värre.)

Vi gjorde detta eftersom stackars Sofie också blivigt utsatt för det.(men tyckte de va roligt)
Nathalie däremot är en väldigt hispigperson, hon fick för sig att det låg en video på henne
på nätet, ingen hade nämnt något om en video?
Men i hennes vildaste fantasi hade den ploppat upp, risken finns ju att någon filmat, eller?
- vad ska mina elever säga , min famillj!?
Paniken växte och vi erkände våra synder.
Efter det fick alla ett gott skratt, men fy vad jag tyckte synd om henne när man såg paniken i hennes ögon.
FÖRLÅT mig Nathalie för mina synder. ;)

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0