Snö!

I'll miss the snow!
I LOVE the snow!

Snön är ju det som lyser upp våran mörka och dystra vinter och det borde vara ett argument nog att älska den!
Kommer aldrig glömma de åren jag och Anders Smith delade tillsammans som väldigt goda vänner.
Vi var alltid först ut i snön! Vi kunde sitta och diskutera kärleken till snön i timmar!
Anders vart är du!? Snön är här snart!

Kärlek till snö och vinter för att:
* Den lyser upp i mörkret!
* Den glittrar så fint och man får lust till att gå runt och sjunga -Hej mitt vinterland hela tiden!
* Snögrottor, snögubbar, snöänglar, you name it!
* Skidor, snowbord och pulka! Speciellt efter häst eller fyrhjuling.
* Man kan leka drake eller att man är den lilla ungen i 6:e sinnet - I see dead people.
* Snöbollskrig!
*  Hallo I meen christmas is in the winter!
* Jag fyller år på vintern!
* Alla snöflingor är unika och otroligt vackra!
* Åka spark!
* Sportlovet!
* Det är så mycket mysigare att ligga under sitt varma täcke, när det är sååå kallt ute.
* Skridskor!
* och tänk bara på allt mys och pyssel, tid med familjen, julklappar och julklapps shopping! ( vi skulle dock köra en ny grej i år och supa innan, så i år kan det bli vad som helst i julklapp!)
* Lucia, lussekatter, pepparkakor och advenskalendern!

Och massa massa mer!
Men nu måste ja faktiskt kila i väg!

Love
kath

Kommentarer
Postat av: Anders

Här borta är jag! Den första snön föll här igår. När jag såg det genom fönstret satt jag bara och log lite fånigt i 10 minuter och drömde mej bort. Det var fina tider igelkotten!

2007-11-14 @ 20:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0