Bakis fredag.

De funkar ju inte att ladda upp bilderna från gårdagens tumulter från cafet, synd.
Next time next time.

Nu börjar livet i den gråa vardagen ta vid på riktigt.
Vi måste flytta tillbaka till Nykvarn och vi började lite smått idag, det suger och ja börjar tappa hopp.
Jag har hållt mitt mod uppe men snart orkar ja inte mer...*suckar*
Mörkret har kommigt i kapp mig.
Plus att jag är bakis vilket inte hjälper ett skit.
Kul var det igår i alla fall, Thanks brudar!
Skit kul att Maria från jobbet va me! Ja och Sandra såklart men den kickan är det ju inte sista gången man festar med! Sen var man ju Kung i baren precis innan lönen och allt *suck*
Alltid lika cool när man fått lite alkohol i sig. ;)

Sam har precis från vetat att hans chef inte ska få det stora jobbet de hoppades på så han är orolig att det ska krisa me jobb, vilket gör mig orolig och irriterad.
För ja höll hoppet uppe men går han runt och surar blir ja bara ännu tröttare.
Känns lite som att ja har nog med mitt eget oroande just nu.

Jag vill bara fly!
Fly landet till soligare stränder!
Inge mer gå in i min bubbla för det har vi ju vetenskaplit bevisat att det offtast blir värre, både för mig själv och andra.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0