Australien.

Jag längtar också tillbaka till Australien, mest när Linnea berättade att hon skulle dra dit och nu känner jag mig väldigt avundsjuk!
och nu när Sina varit här och hälsat på, kommer hit me sin bränna och pratar minnen.

Åhh Lindsay jag kommer aldrig glömma våran resa och hur mycket vi fick trixa innan vi ens kom iväg.
Så mycket tur vi hade och va mycket vi gled men också hur mycket vi fick kämpa och gå igenom (tänker mest på slutet här).
bara en sån sak att vi fick jobb innan vi ens han blinka, sen råkade vi bara va på rätt ställe på rätt tilfälle många ggr, t.ex Indicar.
Vilka minnen! och alla bara trillar in och ja kan inte sluta!

Men vi kommer åka tillbaka om inte snart så till Sommaren för då ska vi på bröllop!
Då har africanen tagit våran norska! *haha*
Det kommer desutom bli mitt första Bröllop ever! Så jag är mottligt stolt att det är just ditt Sina!
Så glad jag är att du varit här och att jag han träffa dig, du är en tjej som får ens hjärta att le!
Tusen tack!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0