Fjärilar, fjärilar underbara fjärilar!

Första gången i mitt liv jag förstod fjärilarnas innebörd var min stora kärlek, min första kärlek, min Filip.
15 år och tok förälskad, fjärilar i massor i magen.
Sen måste jag faktiskt säga att alla ni kärlekar både före och efter danna Filip inte hade med sig så många fjärilar faktiskt, klart ni hade fjärilar men inte lika energifulla och dampiga som äkta kärleksfjärilar.
Det betyder inte att ni varit mindre älskvärda, ni kan ju inte rå för att mina fjärilar låg i ide då.

Kommer ihåg diskutionerna jag hade med en av mina kärlekar om att hitta de där fjärilarna, för han var mer intresserad av mig i början än vad jag var av honom, så jag svarade alltid honom med att jag var tvungen att hitta mina fjärilar, lixom väcka dem.
Ja och tillslut så sprattlade väl nån fjäril till där och vi blev två.

Det underbara fjärilarna är tillbaka och jag hälsar dem varmt välkommna, älskade fjärilar tack för att ni visar att ni finns där, att ni är tillbaka.
I morgon är det en stor dag, My love kommer hit i morgon och skojja inte vad mina fjärilar har damp!
Det börjar ju alltid i magen men nu tror jag dem är överallt!
Underbart fast samtidigt påfrestande, jag börjar nästan må illa, så närvös är jag.
*tihi* Fasiken va skönt det är att vara så där barnsligt kär, mer kärlek åt folket!

Älskar er alla!
Kärlek
Kath

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha sa kul nar pojken din e har!

2007-06-05 @ 20:09:28
URL: http://rausing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0