Någon som provat!?


Jag har ju själv inte partat på ett tag...
eller asså ja partar inte alls lika mycket som ja brukar...
Eller nu är jag väl kanske mer normal förut var de ju typ..varje dag faktiskt, nu mer kanske inte ens
varje helg. Vilket i bland kan kännas jäkligt trist, typ gud vilkan tråkiga människa jag är!
Men oftast känns det faktiskt ganska skönt, min kropp mår ju inte så bra av all alkohol speciellt inte om man har Diabetes, vilket ja råkade ha ja.
Kanske dax att ta tag i den biten av mitt liv också?

Hur som helst ser ju den här cidern ganska intressant ut, fast hur länge sedan var det inte man drack det då egentligen?
Vin är ju faktiskt det som gäller! eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0